Lid worden

Natuurlijk is het uitoefenen van de hobby zingen het eerste waaraan je moet denken als je je wilt aansluiten bij een koor. Maar ook de factor gezelligheid, sociale contacten, e.d. zijn belangrijke zaken die door de vereniging Weerter Mannenkoor worden gekoesterd. En niet zonder succes. Iedereen voelt zich thuis bij de "familie Weerter Mannenkoor".

Iedere donderdagavond wordt van 20.00 tot 22.00 uur gerepeteerd in het Muziekhuis, Schuttebeemd 132, 6004 GV  Weert, tel. 06 28349959. Om 21.00 uur is er een pauze van ± 15 minuten om de “keel te kunnen smeren”! Tijdens zo’n repetitieavond wordt er hard en serieus gewerkt, hetgeen niet wegneemt dat “de lachspieren regelmatig worden aangesproken”. Tijdens de zomervakantie (schoolvakantie) is ook het Weerter Mannenkoor met vakantie !!

Interesse?! Neem vrijblijvend contact met ons op (zie onze adressen) of kom op een donderdagavond de muzikale én gezellige sfeer proeven. Er is geen drempel, dus van drempelvrees hoeft dan ook geen sprake te zijn! Gewoon komen en je zult je meteen op je gemak voelen.
De laatst gehouden openbare repetitie heeft een aantal nieuwe zangers opgeleverd; waaronder een aantal jonge mannen. Ook de komende tijd blijven nieuwe zangers van harte welkom. Binnenkort zal een koorklas starten onder het motto 'wij gaan je leren zingen'. Inmiddels zijn een aantal nieuwe zangers tot het koor toegetreden en worden onder deskundige begeleiding voobereid op een volwaardig lidmaatschap. De komende tijd blijven nieuwe zangers van harte welkom...
Mocht je verdere vragen hebben, dan kun je altijd een mailtje sturen naar info@weerterMannenkoor.nl of gebruik maken van ons contactformulier.